PERSBERICHT | VILOSA trekt chique huisstijl door in uitstraling van het product

Kalanchoëspecialist onthult verschillende verpakkingslijnen tijdens Seasonal Trade Fair

4 maart 2019 – Na de succesvolle introductie van de naam en huisstijl van Vilosa, is het tijd om deze lijn door te trekken in de uitstraling van de producten. Vilosa heeft een breed assortiment in Kalanchoë en bedient daarmee verschillende segmenten met elk andere voorkeuren en wensen. Tijdens de Seasonal Trade Fair op 6 en 7 maart in Naaldwijk worden er daarom maar liefst twee verschillende verpakkingslijnen geïntroduceerd.

Onderscheid maken

Het assortiment van Vilosa bestaat uit verschillende, prachtige soorten Kalanchoë met elk hun eigen eigenschappen én markt. Er is daarom gekozen om het assortiment in te delen in drie segmenten, gericht op vakhandel, retail en klok. Voor elk segment is er een passende verpakking gecreëerd, alle drie in een chique Vilosa-jasje, aangepast op de wensen van de betreffende klantengroep. De nieuwe lijnen zullen de huidige verpakkingslijnen van Vilosa medio deze zomer gaan vervangen en worden voor het eerst gepresenteerd tijdens de Seasonal Trade Fair.

Introducties op Seasonal Trade Fair

Naast verpakkingslijnen, bestaande uit verschillende soorten hoezen, zijn er potcovers ontwikkeld voor de Specialties van Vilosa. Dit bijzondere assortiment van onder andere de bekende Magic Bells en Lucky Bells zal het komende jaar verder worden uitgebreid en vormen een belangrijke productgroep voor Vilosa.  Tijdens de Seasonal Trade Fair wordt er tevens een collectie met keramiek onthuld. Zo wordt Vilosa nog meer hét huis van de Kalanchoë, met voor elke klantvraag een passend product. Benieuwd geworden naar de naam en uitstraling van de nieuwe concepten? Bezoek dan Vilosa tijdens de Seasonal Trade Fair op 6 en 7 maart in Naaldwijk. Het team en de koffie staat voor u klaar in stand 17.6.

Over Vilosa

Vilosa bestaat sinds 2018 en is tot stand gekomen door de samenwerking tussen De Veranda en Solis Plant. Twee gedreven specialisten op het gebied van Kalanchoë met hetzelfde doel en een diepgewortelde liefde voor het telen. Samen met de jarenlange ervaring van de familiebedrijven resulteert dit in het leveren van de beste kwaliteit Kalanchoë en seizoenproducten, zoals Celosia. Vanaf 2018 spreken we niet meer van twee bedrijven, maar van Vilosa. Eén bedrijf met ambitieuze plannen, met de vertrouwde drijfveren die u al van ons gewend bent. Meer informatie op www.vilosa.nl, de Facebook pagina en via Instagram.

Meer Pull Position-nieuws?

Wil je meer nieuws lezen van onze klanten? Lees hier meer over de bijzondere Garden Orchid van Anthura en de kleurrijke uitbreiding van het assortiment van VW Orchids. Vergeet ook niet onze case te lezen over de Seasonal Trade Fair.

VILOSA Logo

 

Gerelateerde berichten