fbpx

PERSBERICHT | Maak kennis met het nieuwe Laguna

Tijdens de Royal FloraHolland Trade Fair laat de Medinilla specialist haar nieuwe huisstijl zien

1 november 2019 –Laguna (voorheen Kwekerij Laguna) lanceert volgende week haar gloednieuwe huisstijl in een opvallende beursstand.

Stap voor stap

Als marktleider in Medinilla wilde Laguna haar focus voor dit product in de nieuwe huisstijl terug laten komen. Dit heeft geleid tot een nieuwe pay-off; La specialiste, dat refereert aan het specialisme in het kweken van hoofdproduct Medinilla. Volgende week laat Laguna voor het eerst haar ‘nieuwe look’ zien aan het grote publiek. Maar dit is slechts een voorproefje. In de periode na de beurs, wordt er verder gewerkt aan het doorvoeren van de nieuwe huisstijl. Zo zal er begin 2020 een gloednieuwe website gelanceerd worden en komen de nieuwe verpakkingen op de markt.

Royal FloraHolland Trade Fair

Benieuwd naar de nieuwe huisstijl van Laguna? Bezoek dan zeker de beursstand op de FloraHolland Trade Fair, want deze staat geheel in teken van de nieuwe huisstijl. De nieuwe verpakkingen worden er gepresenteerd en de nieuwe huisstijl wordt uitgelegd. Ook wordt er, met een bezoek aan deze stand, duidelijk waarom Laguna specialist is op het gebied van Medinilla (en Brugmansia). Laguna is te bezoeken in stand 36.1, van 6 tot en met 8 november.

Het nieuwe logo van Laguna

Over Laguna

Laguna is marktleider in Medinilla. De kwekerij specialiseert zich in drie soorten; Magnifica, Flamenco en Lambada (laatste twee uit eigen veredeling). Daarnaast teelt Laguna Brugmansia (waarin zij ook marktleider zijn) en diverse seizoensproducten. Laguna is een familiebedrijf. De eigenaren Chris Kester en de broers Michel, Frank en Ron de Bakker veredelen, vermeerderen en kweken Medinilla’s op een moderne kwekerij van 4,5 ha.

Gerelateerde berichten