PERSBERICHT | VILOSA trekt chique huisstijl door in uitstraling van het product

Na de succesvolle introductie van de naam en huisstijl van Vilosa, is het tijd om deze lijn door te trekken in de uitstraling van de producten. Vilosa heeft een breed assortiment in Kalanchoë en bedient daarmee verschillende segmenten met elk andere voorkeuren en wensen. Tijdens de Seasonal Trade Fair op 6 en 7 maart in Naaldwijk worden er daarom maar liefst twee verschillende verpakkingslijnen geïntroduceerd.

PERSBERICHT | Tuinliefhebbers kunnen aan de slag met Garden Orchid

Het seizoen van de bijzondere Garden Orchid van Anthura heeft de afgelopen weken een goede start gehad. Door het lekkere weer in heel Europa krijgt iedereen zin om naar buiten te gaan en aan de slag te gaan in de tuin. Tuinliefhebbers halen hun hart op bij de kleurrijke tuinorchideeën die door heel Europa verkocht worden. Dit seizoen is de Garden Orchid family uitgebreid met Calanthe. Door haar vele kleuren, fijne cocos-achtige geur, de lange bloeitijd én het feit dat deze plant groen blijft in de winter, is dit een sterke aanvulling van het assortiment.

PERSBERICHT | VW Orchids bekent kleur!

VW Orchids heeft, anderhalf jaar na de introductie op de markt, een goede naam opgebouwd met het maken van bijzondere vormen met grootbloemige, witte Phalaenopsis. De kweker uit Nieuwaal heeft zich bewezen door het afleveren van kwalitatief goede producten en inmiddels een vaste klantenkring opgebouwd voor de duizenden cascades, umbrella’s en spiegelbogen die wekelijks de kwekerij verlaten. Vanuit de markt kwam de vraag om deze vormen ook met gekleurde Phalaenopsis te gaan maken en nu is het zover; de komende weken worden de eerste gekleurde planten verwacht.

CASE | Seasonal Trade Fair

Meerdere keren per jaar bereiden we ons samen met onze klanten voor op een beurs. Of het nu de Trade Fair is in Aalsmeer of een (kleinere) beurs in het buitenland, elke keer gaan we hetzelfde vragenlijstje af. ‘Wat wil je vertellen?’ ‘Aan wie wil je dit vertellen?’ en ‘Hóe ga je dit vertellen?’ Vervolgens gaan we met ons team aan de slag met de voorbereidingen. Hierin heeft iedereen zijn eigen taak. Waar Patricia en Karin zich bezighouden met het idee en het briefen van het ontwerp van de stand bij de verschillende standbouwers, houden John en Annelene zich meer bezig met het bespreken van de beursdoelen met de klanten. Hoe jij het succes van de beurs zelf van tevoren kunt bepalen, vertellen zij in deze case.

VACATURE | ENTHOUSIASTE COMMUNICATIESPECIALIST

Gezocht: Communicatiespecialist! Als Communicatiespecialist bij Pull Position heb je een veelzijdige én creatieve functie. Als communicatietopper ontwikkel je marketing- en communicatieplannen voor onze klanten, waaruit marketing- en communicatievraagstukken ontstaan, die je zelfstandig oppakt en waar je content, voor zowel de zakelijke als consumentendoelgroep, creëert.

CASE | HET SOCIALMEDIA-EI… ESTHER VERTELT!

Heb jij ‘het ei’ al geliked? Hoewel een ei op Wikipedia nog wordt omschreven als een voedingsmiddel, staat ‘het ei’ begin 2019 bekend als het wereldrecord aan likes, dat Kylie Jenner van haar Instagram-troon stootte. Een initiatief dat mensen verzamelde LEES VERDER

PERSBERICHT | Artisan wint Dutch Tulip Award voor Original Orchids Frame

Het Original Orchids Frame van orchideeënkweker Artisan heeft de eerste prijs voor ‘Het beste concept’ gewonnen tijdens de uitreiking van de Dutch Tulip Award 2019 op 10 januari jl. Eigenaar Wilco Verhoeven nam deze prijs in ontvangst op de feestelijke avond in de Studio’s van Aalsmeer. Het Original Orchids frame werd door de jury gekozen vanwege het ‘onverwoestbare, stijlvolle en bijzondere concept’.