CASE | Het belang van persoonlijk contact in de markt

De professionalisering en digitalisering in onze kleine, dynamische bloemen- en plantenwereld is de standaard geworden. Snelle, gewiekste in- en verkopers met een vlotte babbel zijn ingeruild voor snelle en laagdrempelige webshops met actuele foto’s. Het plaatje en de bijbehorende prijs LEES VERDER

PERSBERICHT | Aanmeldingen Orchid Inspiration Days 2019 geopend!

Een inspirerende orchideeëntentoonstelling voor de zakelijke markt, waar bezoekers zich bij veertien verschillende kwekers kunnen onderdompelen met orchideeënpracht. De voorbereidingen voor de derde editie van de Orchid Inspiration Days in juni 2019 zijn in volle gang! Bezoekers kunnen zich vanaf heden via de website aanmelden voor de Orchid Inspiration Days.

PERSBERICHT | Nieuw Cannova® seizoen van start

Het is officieel lente en dat betekent dat het Canna seizoen weer van start gaat. Het merk CANNOVA®, een product van veredelaar Takii, is er dit jaar met een uitgebreid assortiment met zeven verschillende kleuren van vier kwekers

CASE | “Next step” benadering met veredelaars

Pull Position werkt samen met diverse klanten, planten- en bloemenkwekers, groente bedrijven en ook veredelaars. Met een aantal veredelaars, zoals Takii Europe, Syngenta Flowers, Dümmen Orange en Anthura hebben we een jarenlange samenwerking en mogen we ieder jaar opnieuw weer LEES VERDER

Met Pull Position op marktbezoek

Ben je benieuwd waar jouw product terecht komt en waar nog kansen liggen? Wil je meer weten over een land en hoe de markt zich daar ontwikkelt? Ga dan mee op marktbezoek met Pull Position!

PERSBERICHT | VILOSA trekt chique huisstijl door in uitstraling van het product

Na de succesvolle introductie van de naam en huisstijl van Vilosa, is het tijd om deze lijn door te trekken in de uitstraling van de producten. Vilosa heeft een breed assortiment in Kalanchoë en bedient daarmee verschillende segmenten met elk andere voorkeuren en wensen. Tijdens de Seasonal Trade Fair op 6 en 7 maart in Naaldwijk worden er daarom maar liefst twee verschillende verpakkingslijnen geïntroduceerd.