ONLINE MEDIA

Door de juiste inzet van nieuwe (social)media bereiken we de eindklant (bloemist) én consument. Dit doen we door jouw product op inspirerende wijze online aan het juiste platform, medium of influencer te verbinden; met als resultaat een activatie van de consument voor jouw product!

Social media is méér dan het opbouwen van veel volgers en het plaatsen van regelmatige berichten. Wij leggen de focus op het opbouwen van kwalitatief bereik, waarbij socialmedia-accounts volgers hebben die binnen de doelgroep vallen én een relatie opbouwen met jouw bedrijf, product of merk. Dit doen we onder andere met content die de doelgroep interesseert, aansluit bij de boodschap van het bedrijf én reacties bij de doelgroep teweegbrengt. Door snel en goed te reageren op berichten, zorgen we ervoor dat de doelgroep nog meer betrokken wordt bij jouw bedrijf, product of merk. Wij hebben een drietal socialmediapakketten samengesteld, waarbij je als opdrachtgever zelf kan kiezen voor welke werkzaamheden je ons inzet.

Wij hebben een netwerk opgebouwd aan gepassioneerde (micro)bloggers, elk met hun eigen focus. De ene blogger schrijft veel over interieur en lifestyle in combinatie met groen en de ander richt zich op een duurzame wereld waarin groen en natuur een belangrijke rol speelt. De bloggers die samenwerken met Pull Position hebben één ding gemeen: een passie voor groen! Wij werken bewust met micro-bloggers samen, zij hebben een minder groot bereik, maar vaak wel een betere relatie met hun volgers. Zo creëer je meer engagement en dus meer effect!

Sinds 2019 zijn wij trotse groenpartner van het tv-programma De Grote Tuinverbouwing. Onze rol binnen deze samenwerking houdt in dat wij als (groene) trendwatcher fungeren en een koppeling maken tussen tv en online media. Zo wordt socialmedia intensiever ingezet met focus op inspiratie en activatie waarbij de focus ligt op uitbreiding van de doelgroep naar jongere groenliefhebbers.

Iris-de-Smet
IRIS DE SMET
KARIN-VAN-LUIJK
KARIN VAN LUIJK

CASES

ONZE ONLINE MEDIA IN DE PRAKTIJK

Na Snapchat, Instagram, Facebook en WhatsApp volgt het volgende ‘socialmediakanaal’ met stories. We hebben het over LinkedIn. Op
Generatie Z: de generatie geboren tussen 2000 en 2015, waarbij de jongste van 4/5 jaar net de kleuterklas
HELP! Ik kan niet meer inloggen op Instagram! Wie de algemene gebruiker van Instagram een beetje kent, weet